MENÜ
İzmir 11°
Ege Postası
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Buca ilçe sağlık müdürlüğü ve Buca TÜGVA'dan  organ nakli protokolü
İzmir
8 Kasım 2019 Cuma 21:46

Buca ilçe sağlık müdürlüğü ve Buca TÜGVA'dan organ nakli protokolü

Organ Bağışı ve Nakli Haftasında ; Türkiye Gençlik Vakfı (TÜGVA) Buca Şubesi mensuplarına organ bağışının önemi ve değeri hakkında Buca İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından eğitim verilerek bugünün ve geleceğin yetişkinleri gençlerimizin organ bağışına teşvik edilmesi amacıyla, Türkiye Gençlik Vakfı (TÜGVA) Buca İlçe Temsilciliği ve İlçe Sağlık Müdürlüğümüz arasında protokol imzalandı.
Yapılacak çalışmalar hakkında istişarelerin yapıldığı topantı ve imzalanan protokol sonrası, organ bağışında bulunan TÜGVA Buca İlçe Temsilcisi Yiğit Aslanata'ya bağış kartı İlçe Sağlık Müdürü Dr. Murat Köksal tarafından verildi.
Yorum Ekle
Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır
Yorumlar
 Gizem Avşaroğlu
 9 Kasım 2019 Cumartesi 10:54
Organ bağışı hayat kurtarır.. Böyle bir protokol de yer almak güzel bir duygu, umarım herkes organ bağışının farkındalığını görebilir. Hayırlısı olsun inşallah.
 Emine çam (karate antrenörü)
 9 Kasım 2019 Cumartesi 00:50
Hayırlı olsun diliyorum. Daha çok yayğınlaşmalı lokal dernek kulüb. Vs. Bir orğan bir hayat. Öldüğümüzde bile birine umut hayat vermek tarifi olmayan hayır ve iyilik. Çok istiyordum buğüne nasipmiş. Bütün orğan larımı bağışladım.
 Bahar
 8 Kasım 2019 Cuma 23:35
Bu güzel ve anlamlı protokol umarım bütün halkımıza teşvik olmuştur. Hayırlı uğurlu olsun inşAllah.
 ebru
 8 Kasım 2019 Cuma 23:16
TÜGVA arasında imzalanan önemi ve değeri anlamli olan protokol geleceğin gençlerimize ve yetişkinlerimize bir kapı açtı HAYIRLISI olsun Inşallah??
 Sergen ÖZERTİKOĞLU
 8 Kasım 2019 Cuma 22:52
Hayırlara vesile Olur İnşallah
 Sudenur Öztürk
 8 Kasım 2019 Cuma 22:44
Her iki taraf içinde hayırlısı olsun çok güzel bi proje ??
 Mücahit
 8 Kasım 2019 Cuma 22:42
Hayırlara vesile olması dileğiyle inşallah
 Yunus