Ege Postası
Geri

Apartman girişindeki yangını söndüren polis, mahsur kalan kadını kurtardı

Kütahya’da devriye gezen polis ekibi, bir apartmanın girişinde çıkan yangını fark edip söndürdü. Polisler, yoğun duman nedeniyle evinde mahsur kalan kadını da tahliye etti.
Apartman girişindeki yangını söndüren polis, mahsur kalan kadını kurtardı
Haberler / 3. Sayfa
27 Haziran 2026 Cumartesi 11:56
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Ali Paşa Mahallesi’nde saat 04.00 sıralarında devriye görevi yapan polis ekipleri, 4 katlı bir apartmanın giriş kapısındaki merdiven altında çıkan yangını fark etti. Alevleri gören polis ekiplerinin telsiz anonsuyla olay yerine itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi. Ekiplerin müdahalesiyle alevler büyümeden kontrol altına alındı.

Yangın nedeniyle apartmanı yoğun duman kaplarken, polis ekipleri tüm bina sakinlerini uyarıp evlerinden tahliye etti.

3’üncü katta duman nedeniyle evinde mahsur kalan bir kadın ekipler tarafından dışarı çıkarılarak sağlık ekiplerine teslim edildi. Yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle tamamen söndürüldü.

Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için polis ekipleri tarafından inceleme başlatıldı. (DHA)

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
POLİTİKA YEREL POLİTİKA GÜNCEL İZMİR EGE 3. SAYFA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SPOR YEREL YÖNETİMLER EKONOMİ DÜNYA KÜLTÜR - SANAT GENEL MAGAZİN SEÇİM
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 Ege Postası