Ege Postası
Geri

Okullarda karne heyecanı: Ders bitti, tatil zamanı

İzmir'de 2025-2026 eğitim öğretim yılının ilk döneminin tamamlanmasıyla birlikte 733 bin 305 öğrenci karnesini aldı. İzmir Valisi Süleyman Elban ve İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Yahşi düzenlenen törene katılıp, öğrencilere karnelerini dağıttı.
Okullarda karne heyecanı: Ders bitti, tatil zamanı
Haberler / Güncel
26 Haziran 2026 Cuma 11:05
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Türkiye genelinde 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte, tüm yurtta olduğu gibi İzmir'de de öğrenciler karne heyecanı yaşadı.

İzmir'de 733 bin 305 öğrenci karnesini aldı. Karne günü için Karabağlar İyiburnaz İlkokulu'nda tören düzenlendi. Törene, İzmir Valisi Süleyman Elban, İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Yahşi, Karabağlar Kaymakamı Mehmet Özer, AK Parti Karabağlar İlçe Başkanı Hüseyin Uzun katıldı. Vali Elban ve Yahşi tatil heyecanı yaşayan öğrencilere karnelerini ve karne hediyelerini verdi.

'TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ İLE GÜZEL BİR EĞİTİM ÖĞRETİM DÖNEMİNİ BİTİRDİK'

İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Ömer Yahşi, "2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı'nın sonuna geldik. İzmir'de öğrencimiz tatile çıkıyor, karnelerini alıyor. Sağlıklı, sıhhatli bir şekilde eğitim öğretimi tamamladık. Akademik anlamda bütün süreçleri bitirdik. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ile birlikte güzel bir eğitim öğretimi dönemini bitirmiş bulunmaktayız. Eylül ayında 2026-2027 eğitim öğretim yılına okullarımızla hazır olacağız. Çok ciddi bir çalışma yapacağız. İzmir ve Türkiye'nin tüm çocukları için iyi tatiller diliyorum" dedi.

'ÇOK HEYECANLANDIM'

Karabağlar İyiburnaz İlkokulu'nda birinci sınıf öğrencisi olan Barış Çakar (7), "Karnemi valimiz verdi. Çok mutlu oldum ve heyecanlandım. Yaz tatilimde öğretmenimin verdiği kitabı okuyacağım. Dışarıda oyunlar, oynayacağım. Büyüyünce polis olmak istiyorum" dedi.

Aynı sınıf öğrencilerinden Zorbey Çetin (7) de "Karnemi alırken birazcık heyecanlandım. Yazın kitap okuyup, oyunlar oynayacağım. Büyüyünce de komando olmak istiyorum" dedi.(DHA)

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
POLİTİKA YEREL POLİTİKA GÜNCEL İZMİR EGE 3. SAYFA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SPOR YEREL YÖNETİMLER EKONOMİ DÜNYA KÜLTÜR - SANAT GENEL MAGAZİN SEÇİM
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 Ege Postası