Ege Postası
Geri

Park halindeki TIR yandı!

Afyonkarahisar- Ankara kara yolu üzerindeki Susuz beldesi girişinde park halindeki TIR çıkan yangında kullanılamaz hale geldi.
Park halindeki TIR yandı!
Haberler / 3. Sayfa
21 Haziran 2026 Pazar 11:50
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Yangın, dün öğle saatlerinde Susuz beldesi girişinde meydana geldi. Park halindeki TIR'ın motor bölümünden dumanlar yükseldiğini görenler, durumu itfaiye ekiplerine bildirdi.

İhbar üzerine bölgeye sevk edilen ekipler, kısa sürede alevlere müdahale etti. Yangının ardından TIR'ın kullanılamaz hale geldiği belirtildi. Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı. (DHA)

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
POLİTİKA YEREL POLİTİKA GÜNCEL İZMİR EGE 3. SAYFA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SPOR YEREL YÖNETİMLER EKONOMİ DÜNYA KÜLTÜR - SANAT GENEL MAGAZİN SEÇİM
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 Ege Postası