Ege Postası
Geri

Görev başında hayatını kaybeden polis memuru toprağa verildi

Bilecik İl Emniyet Müdürlüğü bünyesinde görev yaptığı sırada geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybeden polis memuru Murat Bayırlı (54), memleketi Kütahya’nın Domaniç ilçesinde toprağa verildi.
Görev başında hayatını kaybeden polis memuru toprağa verildi
Haberler / 3. Sayfa
21 Haziran 2026 Pazar 20:59
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Bilecik İl Emniyet Müdürlüğü Ertuğrulgazi Polis Merkezi Amirliği’nde görev yapan Murat Bayırlı, çalıştığı büroda hareketsiz olarak bulundu. İhbar üzerine gelen sağlık ekiplerince yapılan incelemede Bayırlı’nın geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybettiği belirlendi.

Olay yerindeki incelemelerin ardından Bayırlı’nın cenazesi otopsi işlemleri için hastane morguna kaldırıldı.

(Murat Bayırlı)

Murat Bayırlı için Domaniç ilçesine bağlı Çukurca Beldesi Ilıcaksu Mahallesi Camii’nde ikindi namazına müteakip cenaze töreni düzenlendi.

Törene Kütahya Vali Yardımcısı Mustafa Demir, Domaniç Kaymakamı Serhat Bağcı, Çukurca Belediye Başkanı Emin Taşgın, Bilecik İl Emniyet Müdürü Erdem Çağlar, Kütahya İl Emniyet Müdürü Osman Elbir ile mesai arkadaşları katıldı.

İlçe Müftüsü Hüseyin Çakır tarafından kıldırılan cenaze namazının ardından Bayırlı, Ilıcaksu Mezarlığı’nda toprağa verildi. (DHA)

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
POLİTİKA YEREL POLİTİKA GÜNCEL İZMİR EGE 3. SAYFA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SPOR YEREL YÖNETİMLER EKONOMİ DÜNYA KÜLTÜR - SANAT GENEL MAGAZİN SEÇİM
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 Ege Postası