Ege Postası
Geri

Taksinin çarptığı motosikletlinin acı sonu...

Aydın'ın Kuşadası ilçesinde akaryakıt istasyonundan kontrolsüz çıkan bir taksinin çarptığı motosikletin sürücüsü Abdullah Altaş (25), hayatını kaybetti.
Taksinin çarptığı motosikletlinin acı sonu...
Haberler / 3. Sayfa
22 Haziran 2026 Pazartesi 13:46
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Kaza, saat 02.30 sıralarında Süleyman Demirel Bulvarı'nda meydana geldi. Abdullah Altaş yönetimindeki 09 AOM 040 plakalı motosiklet, akaryakıt istasyonundan kontrolsüz çıkan Orhan K.'nin kullandığı 09 T 4306 plakalı taksiye çarptı. Çarpmanın şiddetiyle devrilen motosikletin sürücüsü Abdullah Altaş ile arkasında oturan arkadaşı İ.C.Y. yaralandı. İhbarla olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Ambulanslarla Kuşadası Devlet Hastanesi'ne kaldırılan yaralılardan Abdullah Altaş, kurtarılamadı. Arkadaşı İ.C.Y.'nin ise durumunun iyi olduğu öğrenildi. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı. (DHA)

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
POLİTİKA YEREL POLİTİKA GÜNCEL İZMİR EGE 3. SAYFA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SPOR YEREL YÖNETİMLER EKONOMİ DÜNYA KÜLTÜR - SANAT GENEL MAGAZİN SEÇİM
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 Ege Postası