Ege Postası
Geri

Yanlışlıkla tiner içen 3 yaşındaki çocuk hastanelik oldu

Aydın'ın Buharkent ilçesinde yanlışlıkla tiner içen A.D. (3), hastaneye kaldırıldı. Durumu ağır olan A.D.'nin yoğun bakımdaki tedavisi sürüyor.
Yanlışlıkla tiner içen 3 yaşındaki çocuk hastanelik oldu
Haberler / 3. Sayfa
22 Haziran 2026 Pazartesi 12:56
PAYLAŞ 
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş
Facebook'ta Paylaş

Buharkent'te A.D., evde yanlışlıkla tiner dolu şişeyi başına dikip, içti. Bir süre sonra fenalaşınca durumu fark eden yakınları, A.D.'yi Buharkent Devlet Hastanesi'ne götürdü.

A.D., buradaki ilk müdahalenin ardından Nazilli Devlet Hastanesi'ne sevk edildi.

Yoğun bakım ünitesine alınan A.D.'nin tedavisi sürerken, olaya ilişkin soruşturma başlatıldı.(DHA)

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

DİĞER HABERLER

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
POLİTİKA YEREL POLİTİKA GÜNCEL İZMİR EGE 3. SAYFA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SPOR YEREL YÖNETİMLER EKONOMİ DÜNYA KÜLTÜR - SANAT GENEL MAGAZİN SEÇİM
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Copyright © 2026 Ege Postası